U Arteistovom pregledu kazališne 2016. godine, kritičarka Anđela Vidović izdvojila je predstavu Kako život, premijerno prikazanu krajem godine u produ...
“Mrduša” živi jer živi i mentalni sklop sredine koji je Brešan prokazivao
Da je Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja pisana sa sviješću o tome da će postati jedna od najizvođenijih i omiljenih dramskih tekstova, Ivo Brešan ...
Sumrak kazališta u Hrvatskoj: Lijepa i turobna naša i vaša
Riječ godine, poistinjavanje (post-truth), ne opisuje svijet u kojem živimo, iznosi nagrađivani Independentov dopisnik Robert Fisk s Bliskoga istoka. ...
U godini domaćih i svjetskih, ponajprije političkih prevrata, zagrebačka su kazališta bila nevjerojatno distancirana od društvene stvarnosti i vlastit...
Priče iz bečke šume: Dramaturgija bezlične svakodnevice
Priče iz bečke šume nose poveznicu međuratnoga vremena s današnjicom, prividno blještavilo, javni striptiz u kojem se ne probavlja ništa izvan mjehurića sapunice.
Nakon bogate Schaubühnove produkcije Pluća Duncana Macmillana na 13. Festivalu svjetskoga kazališta u režiji Katie Mitchell, produkcija Teatra Exit i ...
U mariborskome kafiću Piaf Nina po tko zna koji put izgovara: Mrzim kazalište! Zašto onda pišeš za kazalište? - Zato što je to jedino što znam radit...
Moja nuklearna ljubav, autorski projekt Olje Lozice, oslanja se na fast food dramaturgiju, a jezik kojim govore likovi sažet je, ograničen i neposredan.