Aktualno
- Ustavno pravo? Nezakonit? Povećanje koeficijenta za 6,11%? O čemu govorimo kada govorimo o štrajku?
- Gavrilović na tragu Cvetkove: “Konkvistadori s kistom” poletno su i eruditsko štivo koje ne podilazi masama
- Thank You For The Dance: Ravno iz groba Cohen nas vraća srcu
- Važnije polovice: Viškovi, zasićenja i tlapnje milenijalaca
- ”Mi i oni” – propuštena prilika obračunavanja sa školstvom
- Gledatelj na zadatku: “Razvoj publike mora se temeljiti na kvalitetnom sadržaju, sve ostalo je nadogradnja”
- Ivan Perak: “Umjetnost traži odricanje, ali uvelike obogaćuje život”
- 11. DeSADU: Od pretjerane poetizacije do aktualizacije pod svaku cijenu
- Pier Paolo Pasolini – Simbol kraja moderne europske umjetnosti
- Neprofitni i kultura, a publika?
Pregledavate rubriku
Kazalište
Ali: Strah jede dušu – ljubav nije jednostavan domaći zadatak
Ali: Strah jede dušu je izniman kazališni mozaik Sebastijana Horvata i podsjetnik da čak ni u ljubavi nismo imuni na društvene okolnosti.
Židovski pas: Hladnoća življenja uz ratna stradanja
Židovski pas nastao u žanrovskom obrascu (fikcionalne) memoarske proze upada u poneki klišej, no srećom se u njima ne iscrpljuje.
Zapetljano lamentiranje Žižekove Antigone
Antigona Slavoja Žižeka i Angele Richter trudi se impresionirati suvremenošću od feminizma do ratnih sukoba. No u svim tim rukavcima izgubila se drama.
A gdje su tvoji neprijatelji?
Von Horvath je koliko god je mogao pokušao uniziti glupost i laž, dok se Ivana Vuković bori sam strahovima u premijerama ZKM-a i Kunst Teatra.
Nachlass: Kada umrem, bit ću tablet
Nachlass - komad bez ljudi na 17. Festivalu svjetskog kazališta u glasovima iz zvučnika postavlja nimalo bezazleno pitanje što ostaje iza naših života.
Pretjerivanja i banalnosti naelektriziranog kapitalizma
Ružni u &td-u pokazali su kako inzistiranje na konceptu poništava aktualizaciju u suvremenim korporacijskim i inim identitetskim uravnilovkama.
Teatar to go: Pravi je vjetar u leđa kad netko iz ekipe uspije
Teatar to go i njihova Ana Šimić otkrili su nam sve teškoće nezavisne scene, ali i koja se snaga krije u entuzijazmu i volonterima.
Geranium: Klasik po mjeri statične suzdržanosti
Geranium ponovno otvara pitanje odnosa Igara i dubrovačkih pisaca, ali i ambijentalnosti koju generacije mlađih autora još nedovoljno istražuju.
Hamlet na Lovrijencu – nema tu mjesta za slabe i optimizam
Hamlet je i dalje u općoj svijesti konstanta i neprikosnovena mjera. Magelli ga stoga možda ne čita suviše prevratnički i ne provocira aktualnostima.
Rigoletto: Ledeno kraljevstvo emocija s nešto kiča
Rigoletto na 65. Splitskom ljetu priziva tek rezigniranost i nekolicinu izvrsnih glasova, koji se bore za mjesto na turističkom Peristilu.