Pitanja i strahovi iz Exitovih “Pluća” aktualniji nego ikad prije

Vodimo vas na Exitovu predstavu Pluća, ovu subotu u 20 sati. Nagradnjača u kojoj možete osvojiti besplatne karte za predstavu je u tijeku na našoj Facebook stranici.

Tekst: Duncan Macmillan
Režija: Aida Bukvić
Igraju: Jadranka Đokić i Amar Bukvić
Koprodukcija Teatra EXIT i Gradskog kazališta Sisak

O PREDSTAVI:

Mladi, obrazovani i ekološki osvješteni. Recikliraju, gledaju dokumentarce i art filmove, čitaju knjige o pravim stvarima, voze se biciklima i kupuju od onih koji ne izrabljuju. Ali se i voze automobilima, kupaju u kadi i ponekad ostave vodu da curi bez prave potrebe.

Može li se imati dijete i istovremeno biti ekološki osvješten, tek je jedna od dvojbi koja će se pojaviti kada jednog popodneva On „predloži dijete“. A Ona se previše brine, previše razmišlja i ima veliku, zaista veliku potrebu razgovarati o svemu, razmotriti stvari  jer sve učinjeno mora biti i dobro promišljeno.

Pluća su duhovit, emotivan, ponekad i brutalno iskren mentalni slalom generacije kojoj je propitivanje imperativ, a nesigurnost odavno postala stil življenja. Slalom prepun sumnji, strahova i potrebe za bliskosti, u  kojem se neka vrata promaše, na nekima se izgubi previše vremena dok se neka zahvate baš onako kako treba, u pravom trenutku na pravom mjestu kada se ipak dogodi Život.

“Pisac majstorski u dijalogu para sažima našu svakodnevicu i razgovore u metafori ekosvijesti. Par, Jadranka Đokić i Amar Bukvić, od Ikee do kreveta razgovaraju o planiranju obitelji. Problem koji danas u Hrvatskoj rješava i ministarstvo. Svjetska je populacija u strelovitom rastu, a naša je u diskrepanciji, stari ili odlazi u inozemstvo.
Imati dijete u zagađenom svijetu terorizma, nesigurnosti i prenapučenosti planeta, za par je istodobno banalno i komplicirano.”

Anđela Vidović, Arteist

Puća su, dakle, još jedna klasična glumačka predstava Exitova repertoara, s napomenom da njezino istraživanje krhke, lako lomljive veze među suvremenim parovima, kao i čitave panorame društvenih strahova kroz koje su provučeni svi naši odnosi, donosi zanimljiv diskusijski predložak za mnoge generacije punoljetnih gledatelja. Upravo živa prisutnost glumačkih lica na sceni omogućuje publici izlazak iz opće virtualnosti, kao i mogućnost sučeljavanja s vlastitom tjeskobom pomoću pojačane glumačke otvorenosti. Pluća žele da dišemo manje zgrčeno i da volimo manje unezvjereno, samim time zaslužujući poštovanje svoje publike’.”

Nataša Govedić, Novi list

Imate mišljenje? Iskažite ga!
Loading...