Ultra Europe 2014.: Split opet postaje glazbena meka za neumorne partijanere

Prošle se godine Hrvatska upisala na svjetsku listu festivala elektroničke glazbe postavši dijelom Ultrine obiteljji koja je rasprostranjena po čitavoj zemaljskoj kugli. Prvi Ultra festival održao se 1999. u Miamiju, a od 2007., kada je festival prvi put organiziran na Ibizi, počeo se širiti svijetom. Održava se u SADu, Čileu, Argentini, Brazilu, Južnoafričkoj republici, Južnoj Koreji, Japanu, Španjolskoj i Hrvatskoj.

Prvi Ultra Europe prošle je godine u Splitu i Hvaru okupio obožavatelje elektronske glazbe iz čak 75 zemalja te je poslao snažnu i pozitivnu turističku kampanju u svijet. Kadrovi Splita i Hvara prikazani u promotivnom filmu Relive Ultra Europe 2013, dokazuju tezu s Googlove karte da je Hrvatska lijepa, ali ju prikazuju i kao iznimno luksuznu turističku destinaciju. Video je u tri mjeseca, otkad je premijerno pušten na konferenciji za novinare početkom studenog u Splitu, na YouTube-u pogledan preko 800.000 puta. O uspjehu festivala govori i činjenica da su se “early birds“ ulaznice za ovogodišnji festival, koji će se održati od 11. do 13. srpnja 2014. u Splitu, rasprodane u manje od sat vremena.

Fanovi Ultre s nestrpljenjem su mjesecima čekali objavu line up-a. Njih čak 50, koji su pratili festivalsku Facebook stranicu, dobili su poziv za prisustvovanje konferenciji za novinare te besplatne ulaznice. Tako su iz prve ruke na konferenciji, koja se održala 29. siječnja 2014. u Zagrebu doznali prvih šest DJ-eva koji će u tri festivalska dana zagrijavati atmosferu na Poljudu. To su britanac Carl Cox i četiri nizozemca Tiësto, Armin van Buuren, Afrojack te prošlogodišnji br. 1 DJ, Hardwell. Novo ime na UltraEurope je David Guetta.

Uz objavu line up-a, Joe Bašić iz tvrtke Adria MM Produkcija, koja je hrvatski partner organizatora tog spektakla, tvrtke Ultra Worldwide iz SAD-a, istaknuo je kako već sada očekuju posjetitelje iz preko 100 zemalja svijeta. Podsjetio je također kako je lani Ultra bila zaslužna za više od 60 milijuna kuna turističke potrošnje te preko 90.000 noćenja. Direktor tvrtke Travel 2 Ultra, Sandi Kuplen, naglasio je kako gosti iz inozemstva ne dolaze u posjet Splitsko-dalmatinskoj županiji na samo tri dana, već se zadržavaju minimalno 10 do 14 dana.

Naime, riječ je o festivalu koji je destinacijski festival što je, kako je naglasila Meri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice, odličan način promocije Hrvatske. S time se složio u zamjenik ministra turizma Ratomir Ivčić, rekavši kako je Ultra Europe napravio jako puno u razvoju turizma za mlade više nego sve inicijative u proteklih 100 godina.

Sve što ljubiteljima elektronske glazbe sada preostaje je pratiti stranicu festivala i “uloviti” ulaznice za ovogodišnje festivalsko ludilo.

FMV

Imate mišljenje? Iskažite ga!
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More