Samo najbolje od hrvatske modne fotografije

Atraktivna izložba kustosice Sandre Vitaljić, Prodaja snova – suvremena hrvatska modna fotografija, gostuje u galeriji Knežev dvor u Rabu.

Izložba je uvrštena ka iznimna zanimljivost u službenom programu Rapskog likovnog ljeta, a u srijedu, 21. kolovoza u 21 sat službeno će ju predstaviti Denis Redić, direktor Rovinj Photodaysa.

Izložba sadrži vrhunski opremljene eksponate koje je naša domaća publika imala prilike vidjeti prošle godine na Rovinj Photodays izložbama u Galeriji Adris u Rovinju i u MUO Zagreb te tijekom lipnja i srpnja ove godine unutar službenog programa festivala Spilimbergo fotografia u Museo dell’Arte fabbrile e delle coltellerie u Maniagu (Pordenone).

Odmičući od klišeja idealizirane slike koja prodaje proizvod, modna se fotografija odvažila propitati rodne stereotipe i ideale ljepote koje sama promovira. Svojim se jezikom sve više približavala umjetničkoj fotografiji i tako širila područje djelovanja. Modna fotografija danas ima veliki društveni utjecaj i često odražava naše potisnute želje i strasti; istovremeno hrani našu taštinu i potiče nesigurnost u vlastiti izgled.

Ona ima komercijalnu namjenu i nepobitno je artificijelni konstrukt, no istovremeno ima sposobnost da nas inspirira i zadivi. Modna fotografija u Hrvatskoj u proteklih deset godina dobiva na važnosti i postaje medijski vidljivija i utjecajnija s pojavom novih manifestacija i časopisa posvećenih modi.

Autori zastupljeni na ovoj izložbi – Mare Milin, Ivana Vučić, Marko Grubišić, Mladen Šarić, Bruna Kazinoti i Decker&Kutić – gradili su tu novu hrvatsku modnu scenu, a uz njih je predstavljena i još neafirmirana fotografkinja Sanja Bistričić, koja će, uz druge autore i autorice, potencijalno nastaviti njen razvoj – riječi su Sandre Vitaljić, kustosice izložbe.

Nakon vrlo zapažene i uspješne prezentacije u inozemstvu, posebno nam je drago da se izložba vraća na ovaj način, na Rab u galeriju Knežev dvor. Treba istaknuti da se kroz ovakve projekte obogaćuje nacionalna turistička kulturološka promidžba same destinacije – istaknuo je Denis Redić, direktor Photodaysa.

MR

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More