Nova BiteMyStyle priča: Glitterom i bojama protiv sive post-pandemijske dosade

Modni genijalac Zoran Aragović otkriva sve o novoj kolekciji, ali i uspjehu njegova branda BiteMyStyle koji već godinama postavlja standarde i uspješno odgovara na hrvatske poslovno-modne izazove.

Za razliku od većine umjetnika koji su u pandemijskim danima svoja djela posivili i prilagodili aktualnoj temi kataklizme, modni dizajner Zoran Aragović, kao i obično, “udara kontru” – nova kolekcija njegovog branda BiteMyStyle prava je eksplozija boja i dezena te uz okosnicu priče, disco-eru i lude osamdesete, nosi prepoznatljiv Aragovićev pečat. Točkice po kojima se prije petnaestak godina proslavio na domaćoj modnoj sceni u novoj su kolekciji izrađene od glittera, kojim je dizajner dekorirao i ovratnike, manžete ili, pak, rubove haljina i suknji.

“Kolekcija za aktualnu sezonu proljeće/ljeto 2020. zbog epidemiološke situacije, nažalost, nije bila prezentirana kroz reviju koja se trebala održati u sklopu odgođenog Bipa Fashion.hr-a, s kojim već dugi niz godina uspješno surađujem. Zato smo nedavno snimili kampanju jer nisam htio da zbog ove situacije oko virusa kolekcija ostane ‘nezabilježena’. Inspiracija su osamdesete godine, referiramo se na disco eru, s puno glitter elemenata, vrlo mladenačka i nosiva kolekcija. Tako smo i kroz samu kampanju htjeli unijeti malo pozitive i dobre energije u ovo čudno vrijeme kojem svjedočimo”, kaže nam Zoran Aragović, modni kreator i uspješni biznismen čije kreacije već godinama krase naslovnice časopisa, estradne zvijezde, ali i brojne “anonimne klijentice” koje uživaju u njegovu promišljanju o bojama, oblicima i ženi kao ultimativnom simbolu čitave priče.

Zato će, unatoč brojnim rasprodanim kolekcijama i nagradama, najvećim uspjehom proglasiti upravo činjenicu da na modnoj sceni uspješno živi od svojih prvih modnih koraka. “Uspjeh mi je da na modnoj sceni egzistiram već više od petnaest godina, da živim od toga što radim, da radim ono što istinski volim i u čemu u potpunosti uživam. Svaka od dosadašnjih kolekcije bila je prezentirana kroz modnu reviju i ima svoje vizuale u smislu snimljene kampanje, što je veliki financijski izdatak, ali to smatram vrlo važnim za imidž brenda i njegovu prezentaciju. A da ne nabrajam sve divne i cool ljude koje sam upoznao na sceni ili pak one van scene, a tu u prvom redu mislim na moje vjerne klijentice”, priča Aragović, inače nesuđeni pravnik.

“Otkad znam za sebe uvijek me je zanimalo sve što podrazumijeva kreativnost. Još kao klincu najdraže mi se bilo družiti s papirom i bojicama. Da će upravo moda biti moje buduće zanimanje shvatio sam nakon što sam upisao Pravni fakultet misleći da će moda biti nešto usputno, više kao hobi no već na kraju prve godine studija prava sam shvatio da je ipak za mene nešto kreativnije, nešto umjetničkog smjera. Upisao sam modno Učilište Profokus u Zagrebu, tu je počelo moje modno obrazovanje i prvi susret s time što moda i modni biznis podrazumijevaju”, kaže dizajner koji se u tadašnjoj poplavi novih imena uspio nametnuti prepoznatljivim proizvodom za kojim su se pomamile poznate Hrvatice. Priča je tada, otkriva Aragović, počela dobivati današnje obrise.

“Tijekom godina sam shvatio što modna publika očekuje od mene i prilagodio dizajn potrebama klijentica, tako da nemam problema s prodajom kolekcija” (Foto: Zvonimir Ferina)

“Vrlo brzo nakon upisa u Profokus kupio sam svoji prvu mašinu i radeći u početku torbe učio kako precizno i uredno šivati. Te torbe su postale vrlo tražene i tako sam sve što bih zaradio od prodaje ulagao u daljnji posao. Takva pozitivna reakcija bila mi je znak da sam na dobrom putu i da se ljudima sviđa moj dizajn. Ubrzo sam počeo i dizajnirati odjeću koju sam prodavao u jednom u ono vrijeme kultnih dućana u Zagrebu, Fatalu, i tamo upoznao neke od ljudi s naše medijske scene s kojima sam započeo suradnju”, kaže Zoran.

Modna scena se iskristalizirala – dolazi na vidjelo tko, kako i koliko radi.

“U početku je bitno nametnuti se, da te ljudi uopće percipiraju kao novo ime na modnoj sceni, ostvariti dobre medijske kontakte i suradnje s osobama sa scene, jer to uvelike olakšava da postaneš vidljiv i primijećen. Kako godine prolaze i brand se formira, a posebno ako je to poziv od kojeg živiš, naravno da je nezaobilazno misliti i na ekonomski aspekt onoga što radiš. Moda koju ja preferiram je vrlo nosiva, bitna mi je kvaliteta i dobar dizajn. Najteže je svakako napraviti dobar pret-a-porter u kojem prepoznatljiv i uvijek inovativan, trendovski dizajn morate ujediniti s prihvatljivom cijenom. Kada to postignete, onda znate da ste napravili dobar posao, a moda uz sve ono kreativno i umjetničko jest posao. Moram priznati da sam tijekom godina shvatio što modna publika očekuje od mene i prilagodio dizajn potrebama klijentica, tako da zaista nemam problema sa samom prodajom kolekcija”, otkriva Aragović.

Instagram zvijezda Ella Dvornik jedna je od Aragovićevih “muza” i zaštitno lice brojnih BiteMyStyle kolekcija (Foto: Karmen Poznić)

U doba kad se probijao na scenu, ista je samo u Zagrebu imala barem tri modna tjedna, a editorijali za modne i celebrity časopise, tik prije njihova izumiranja zbog interneta, snimali su se doslovno na svakom kutu. Situacija se (puno prije pandemije) počela mijenjati – revije više nisu svakodnevne, a brojni su dizajneri zatvorili svoje obrte.

“Ne znam znači li to da se modna scena smanjila, prije bih rekao da se iskristalizirala i da dolazi na vidjelo tko, kako i koliko radi. To je zapravo normalan proces u svim profesijama, pa tako i modnoj. BiteMyStyle svoje kolekcije već dugi niz sezona prezentira u sklopu Fashion.hr platforme i zaista iz prve ruke mogu potvrditi da su oni organizacijski, prezentacijski i estetski na vrlo visokom nivou. U prilog tome i govori činjenica da su jedini opstali i drže ljestvicu vrlo visoko. Po meni, nedostaju koncepti za mlade dizajnere koji su na počecima kako bi prezentirali svoje ideje i radove”, kaže Aragović i dodaje da uživa u balansiranju biznisa i umjetnosti.

Najteže je napraviti dobar pret-a-porter u kojem prepoznatljiv i uvijek inovativan, trendovski dizajn morate ujediniti s prihvatljivom cijenom.

“Upravo taj balans je ono što nekog čini uspješnim u smislu da možeš od mode egzistirati. Ne bih rekao da biznis ubija umjetnost već ju samo preoblikuje i formira da bude primijenjena i komercijalna. Zato u potpunosti uživam kada dizajniram kostime za scenu, za videospotove ili snimanja. Tada mogu biti neopterećen i maksimalno kreativan”, zaključuje.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More