Natječaj za kustose za sudjelovanje na CreArt seminaru u Italiji

„Između javnog i privatnog – dobre kustoske prakse“

Otvoren je natječaj za 25 kustosa ili umjetnika iz CreArt mreže za sudjelovanje na seminaru pod nazivom „Između javnog i privatnog – dobre kustoske prakse“, koji će se održati u Genovi (Italija), u Duždevoj palači od 21. do 23. ožujka 2019.

OSIGURANI TROŠKOVI:

  • Putni troškovi do 600 eura
  • Troškovi smještaja
  • Troškovi prehrane (od 21. do 23. ožujka)
  • Sudionici bi trebali donijeti prijenosno računalo ili bilježnicu
  • Sudionici bi trebali sudjelovati u svim seminarskim aktivnostima

TEMA SEMINARA:

Kakav je odnos danas između muzeja i suvremene umjetnosti? Što znači kuriranje izložbi i inicijative, uz ispreplitanje javnog i privatnog, za umjetnost XX. i XXI. stoljeća? Koju ulogu igraju zaklade, sajmovi i galerije? Koje se kustoske prakse mogu koristiti na tim mjestima kako bi se pomoglo širenju znanja o suvremenoj umjetnosti?

– Muzeji i suvremena umjetnost / muzeji suvremene umjetnosti.

– Važnost odnosa između javnog i privatnog. Kuriranje programa zaklada, kuriranje na sajmovima i u galerijama.

– Kuriranje javne umjetnosti.

– Ponovno osmišljanje muzeja.

Voditeljica seminara je Alessandra Gagliano Candela, profesorica povijesti umjetnosti na Accademia Ligustica di Belle Arti, gdje je i prodekanica. Kurirala je brojne izložbe umjetnika XX. stoljeća kao  i suvremenih umjetnika. Objavila je brojne eseje, a od 2008. Djeluje u umjetničkoj sekciji  Festival dell’Eccellenza al Femminile. Od 2007. do 2014. Radila je kao  freelancerica za Arskey (www.teknemedia.net). Od 2014. do 2016. uređivala je rubriku kulture u časopisu Stagioni.

Link na cjeloviti natječaj.

NAČIN PRIJAVE:

Pravo sudjelovanja imaju isključivo kustosi ili umjetnici (umjetnici moraju biti redoviti članovi HDLU-a) koji imaju boravište/prebivalište u Gradu Zagrebu ili koji su rođeni u Gradu Zagrebu. Potrebno je priložiti dokaz: osobna iskaznica ili putovnica. U slučaju da je adresa boravišta drugačija od prebivališta potrebno je uvjerenje MUP-a o boravištu u Gradu Zagrebu ili rodni list.

Prijavitelji trebaju imati diplomu iz područja umjetnosti, kuriranja ili srodnih područja ili najmanje jednogodišnje radno iskustvo u muzeju ili galeriji.

Prijava se vrši isključivo preko on-line aplikacije (ako se prvi put prijavljujete na CreArt projekt, potrebno se registrirati).

Prijaviti/registrirati se možete ovdje (na dnu stranice).

Uz obrazac je potrebno priložiti i sljedeće dokumente spojene u jedan PDF:

– ime, prezime, adresu, telefonski broj i e-mail;

– osobna iskaznica ili putovnica (skenirana kopija);

– životopis;

–obrazloženje zašto želite sudjelovati na seminaru (najviše 1 stranica A4).

Razmatrat će se samo prijave koje su cjelovite i dostavljene na vrijeme.

Rok za prijavu: 15. veljače 2019.

Objava rezultata: 22. veljače 2019.

KONAČNA ODREDBA:

Podnošenjem prijave, autor je suglasan sa svim uvjetima ovog natječaja.

PITANJA:

Kontakt osoba za sva pitanja je Vida Meićvida.hdlu@gmail.com. Pitanja se zaprimaju isključivo putem e-maila.

 O CreArt PROJEKTU:

CreArt 2.0. je europska mreža gradova te privatnih i javnih institucija. Projekt je započeo 2012. godine s ciljem reagiranja na potrebe europskih kulturnih institucija što obuhvaća povećanje gospodarskog, socijalnog i kulturnog utjecaja vizualnih umjetnosti pružanjem bolje podrške umjetnicima, menadžerima u kulturi, industriji i široj javnosti. Nositelj CreArt projekta za Hrvatsku je Hrvatsko društvo likovnih umjetnika, a pored HDLU-a projekt okuplja mrežu partnera iz Genove i Leccea (IT), Clermont-Ferranda i Rouena (FR), Katowica i Lublina (PL), Skopja (MK), Liverpoola (UK), Kaunasa (LT) i Aveira (PT) koju koordinira Gradski ured za kulturu grada Valladolida (ES). Petogodišnji projekt CreArt 2.0. provodit će se od 2017. do 2021. godine.

 

Imate mišljenje? Iskažite ga!
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More